Saturday, January 14, 2012

tetibe...

salam..

pehal tetibe aku rase sekarang ni asyik free..

padahal exam dah dekat..tu tandenye x study lagi..asyik on9 jer..

xpe la..dlu jarang sgt bukak blog ni..skarang asyik nk bukak jer..

saje je nk lepas gian menaip panjang..selalu bukak fb..taip "haha"..."hi2".."owh"...pendek sangat..

ni baru la boleh..emmmm..ntah pape post yg nih..maybe sebab aku bosan sangat..

ok by the way...selamat tahun baru diucapkan kepada diriku..moga cinta yang dibina sekukuh konkrit..amiinn sangat2....

nak citer sket la..aku kan baru abes test 1...perghh..markah xyah cakap la..teruk giler...lagi2 subjek yang penting macam kesihatan haiwan...sikit giler markah...xpe..test 2 nnt aku berazam nak baiki markah aku...biar kasik gempak sket..bru semangat nk amek final..kalau fail subjek tu abes la xleh amek yg no 2...markah subjek laen boleh dikatakan aku berpuas hati la..xde la tinggi tapi untuk orang tahap aku yang lemah ni..kire esok boleh la wat kenduri 3 ekor kambing..haha..

anyway...pengajaran yang aku dpt dari test 1 ni..kalau kite nak sesuatu tu..kite kne usaha..xleh leka...tu je..

sekian...bye2..

p/s : kata-kata hikmah pilihanku kali ini...(aku kenal Gandalf je..x kenal Dumbledore..)

No comments:

Post a Comment